Brouwerij Voorschoten

Brouwerij Voorschoten is de eerste brouwerij in het Zuid-Hollandse Voorschoten. Op 1 december 2018 werd het eerste Voorschotense bier gelanceerd, Voorschotens Tripel. Het bier was al snel een succes bij lokale slijterijen en horeca gelegenheden. Tijd voor de volgende stap.

De brouwerij was toe aan rebranding. Het logo, dat snel in elkaar was gezet, was aan vernieuwing toe. Nu de brouwerij met een tweede biertje kwam was het toch écht wel nodig. Chent Creative heeft samen met Brouwerij Voorschoten vast gesteld waaraan het nieuwe logo moest voldoen. Toen dit duidelijk was konden de eerste schetsen gemaakt worden. Na een paar wijzigingen is in samenwerking met An Art Design het logo van Brouwerij Voorschoten ontworpen.

Het nieuwe logo wordt gebruikt op beiden bieren; het blonde bier en de tripel worden allebei voorzien van een nieuw etiket. Daarnaast zal het logo op de kroonkurken staan en wordt er glaswerk geproduceerd waar het logo ook op zal staan.

Meer geoptimaliseerde websites SEO case studies geslaagde marketing campagnes

Ook deze website maakt (nog) gebruik van cookies

Momenteel gebruikt Chent.nl nog cookies voor marketingdoeleinden. Door de website te gebruiken ga je akkoord met het gebruik van cookies. Lees meer hierover in de privacy policy.