Brouwerij Voorschoten - Logo design door Chent Creative

Brouwerij Voorschoten

Brouwerij Voorschoten – Logo design

De brouwerij is de eerste brouwerij in het Zuid-Hollandse Voorschoten. Op 1 december 2018 werd het eerste Voorschotense bier gelanceerd, Voorschotens Tripel. Het bier was al snel een succes bij lokale slijterijen en horeca gelegenheden. Tijd voor de volgende stap.

De brouwerij was toe aan rebranding. Het logo, dat snel in elkaar was gezet, was aan vernieuwing toe. Nu de brouwerij met een tweede biertje kwam was het toch ├ęcht wel nodig. Chent Creative heeft samen met Brouwerij Voorschoten vast gesteld waaraan het nieuwe logo moest voldoen. Toen dit duidelijk was konden de eerste schetsen gemaakt worden. Na een paar wijzigingen heeft Chent in samenwerking met An Art Design het logo van Brouwerij Voorschoten ontworpen.

Het nieuwe logo wordt binnenkort gebruikt op beiden bieren; het blonde bier en de tripel worden allebei voorzien van een nieuw etiket. Daarnaast zal het logo op de kroonkurken staan en wordt er glaswerk geproduceerd waar het logo ook op zal staan.

Brouwerij Voorschoten Chent

Door het bezoeken van de website, ga je akkoord met onze cookie terms en privacy policy. Accept