Willem Busnick Taal - Chent Creative - Creative Marketing

Willem Busnick Taal

Willem Busnick Taal – Nederlands als tweede taal

Willem Busnick Taal is een taalschool gevestigd in Den Haag. De taalschool geeft vooral les in de Nederlandse taal als tweede taal. De voornaamste doelgroep van de taalschool zijn Russen, omdat de les in het Russisch aangeboden kan worden. Dit is uniek, concurrentie biedt de lessen alleen in het Engels aan. Omdat veel russen liever in hun eigen taal leren dan in het Engels is er veel vraag naar deze lessen.

Willem Busnick Taal

De case

De taalschool verkreeg voorheen het grootste deel van de nieuwe klanten via mond-tot-mond reclame en vanuit het inzetten van social media. Willem Busnick Taal had het gevoel dat de website beter ingezet kon worden. Dit is de reden van de samenwerking met Chent Creative.

Chent Creative heeft vervolgens de website geoptimaliseerd naar de voorkeuren van Google zodat deze beter gevonden wordt in de zoekresultaten van deze zoekmachine. Daarnaast zijn er specifieke landing pages geschreven om meer relevant traffic naar de website te krijgen. 

Bezoek de website van Willem Busnick Taal voor meer informatie over het bedrijf en de diensten! 

Door het bezoeken van de website, ga je akkoord met onze cookie terms en privacy policy. Accept